دلیل غیر فعال شدن اپل ایدی چیست؟

دلیل غیر فعال شدن اپل ایدی چیست؟

دلیل غیر فعال شدن اپل ایدی چیست؟

دلیل غیر فعال شدن اپل ایدی چیست؟ یا همان ارور معروف This Apple ID is not active و راه حل های موجود برای جلوگیری از نات اکتیو شدن رو آموزش بدیم پس با اپل آیدی تاپ همراه باشید.

 

خیلی از عزیزان به این مشکل میخورن که هنگام که پسورد اپل ایدی رو وارد میکنن میگه اشتباهه و اگه تو سایت اپل بررسی بشه میبینید که با ارور This Apple ID is not active مواجه میشید این یعنی اکانت شما غیر فعال شده و اگه شما هم همچین مشکلی دارید پس تا انتهای مطلب همراه باشید، راه جلوگیری از غیر فعال شدن اپل ایدی چیست؟ اینکه حتما ریجن گوشی خودتون روی آمریکا بزارید و Find My گوشیتون رو ختما خاموش کنید تا اپل متوجه هویت اصلی شما نشه که در این صورت نات اکتیو شدن اکانت به 0% میرسه و میتونید با خیال راحت استفاده کنید، اما اگه همین الان مشکل غیر فعال شدن اپل ایدی رو دارید پس باید مطلب رو تا انتها دنبال کنید تا گفته شده چجوری میتونید اکانتتون رو اکتیو کنید که خیلی هم ساده هست و هیچ جای نگرانی نیست.

دلیل غیر فعال شدن اپل ایدی چیست؟

  • دلیل Not Active شدن چیست؟

قبلا هم مطلب در این مورد ساخته شده بود که گفته شده بود اکانت شما وقتی به این مشکل برمیخوره یعنی شرکت اپل اکانت شمارو غیر فعال کرده و دلیلش هم اینه که هویت واقعی شمارو تشخیص داده که خیلی ساده هست شما فکر کنید که ریجن اپل ایدی روی آمریکا تنظیم شده و بعد اپل متوجه بشه که شما یه فرد ایرانی هستید در این صورت احتمال خیلی زیاد اکانت رو از دسترس خارج میکنه که اگه شما هم این مشکل دارید پس تا انتهای مطلب همراه باشید.

  • چجوری مجدد اپل ایدی رو فعال کنیم؟

برای فعال کردن مجدد اپل ایدی باید با پشتیبانی اپل صحبت کنید که اینکار تو ایران غیر ممکن هست چرا که باید به صورت تلفنی با پشتیبانی اپل صحبت بشه! پس در این صورت یا باید آشنا داشته باشید که در خارج از کشور براتون این کارو انجام بده یا پیشنهاد دگ اینکه میتونید به پشتیبانی اپل آیدی تاپ در تلگرام به آدرس appleidtop_ir@ پیام بدید و بگید اکانتتون Not Active شده در این صورت ما با هزینه بسیار کم اینکارو تو 48 ساعت براتون انجام میدیم و شما اصلا نیاز نیست که کاری انجام بدید و در آخر از پشتیبانی براتون پیام میاد که اکانتتون اکتیو شده، به همین راحتی میتونید اکانتتون رو اکتیو کنید و اصلا جای نگرانی برای این موضوع نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*