ساخت اپل آیدی بدون شماره

ساخت اپل آیدی بدون شماره

ساخت اپل آیدی بدون شماره

اگه در سایت اپل اقدام به ساخت اپل ایدی کنید نیاز به شماره دارید و شماره ایران هم قبول نمیکنه پس چطور میتونیم این محدودیت رو دور بزنیم؟ برای ساخت اپل آیدی بدون شماره با اپل آیدی تاپ همراه باشید.

 

هنگام که میخواید اپل ایدی بسازید اپل یک سری اطلاعات از شما لازم داره تا اکانت اپل ایدی به صورت وریفای شده ساخته بشه و موارد هم که لازم هست یک آدرس ایمیل معتبر مثل یاهوو یا جیمیل و به یک شماره موبایل و آدرس معتبر کشوری که هستید خب از اونجا که از لیست کشورها تحریم هستیم و نمیتونیم اطلاعات معتبر به اپل ارسال کنیم پس از این رو مجبوریم تا از آدرس ها معتبر خارجی استفاده کنیم ولی برای شماره موبایل چه کنیم؟ چون زمانیکه شماره موبایل وارد میکنید یک کد چند رقمی به اون شماره ای که ثبت کردید ارسال میشه و شما باید اون وارد کنید تا اپل ایدی ساخته بشه پس در این صورت تو مراحل ساخت به مشکل خواهید خورد و اگه میخواید این مشکل رو نداشته باشید میتونید از 2 تا روش پایین برای ساخت اپل ایدی استفاده کنید.

ساخت اپل آیدی بدون شماره

  • ساخت اپل ایدی از طریق آیتونز

اگه میخواید مراحل ساخت رو بدون شماره پیش برید میتونید از اپلیکیشن آیتونز استفاده کنید در این صورت اگه اکانت رو توسط آیتونز بسازید نیاز به شماره موبایل یا شماره مجازی و … نخواهید داشت ولی اگه از سایت خود اپل اقدام به ساخت کنید به مرحله شماره موبایل میرسید که نمیتونید از این مرحله عبور کنید چرا که نیاز به شماره دارید و ما هم اصلا پیشنهاد نمیکنیم که از شماره مجازی برای ساخت اپل ایدی استفاده کنید چرا که اون شماره بعد از مدتی از دسترس خارج میشه و اگه آیکلود ست کرده باشید رو گوشیتون قفل میشه و براتون دردسر درست میشه.

ساخت اپل آیدی بدون شماره

  • ساخت اپل ایدی توسط اپل آیدی تاپ

بهترین گزینه برای اینکه اکانت اپل ایدی داشته باشید همین خرید اپل آی دی از سایت اپل آیدی تاپ هست چرا که شما دگ نیاز نیست کاری کنید و با پرداخت مبلغ بسیار اندک میتونید یک اکانت اپل ایدی کاملا وریفای شده روی جیمیل یا یاهوو داشته باشید و تمام اطلاعات اکانت که تهیه کردید و میتونید به راحتی تغییر بدید به اطلاعات شخصی خودتون و هیچ نگران لاک شدن م نباشید چرا که از آدرس های معتبر جهت ساخت اپل آی دی استفاده شده و اکانت تهیه شده بدون نیاز به شماره مجازی و … هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*