مشکل ساخت اپل ایدی آیتونز

مشکل ساخت اپل ایدی آیتونز

مشکل ساخت اپل ایدی آیتونز

به تازگی مشکل ساخت اپل ایدی آیتونز بسیار بیشتر شده و نمیشه مانند گذشته اپل ایدی رو از طریق آیتونز وریفای کرد و تحویل داد که در این مقاله از اپل آیدی تاپ میخوایم بیشتر صحبت کنیم.

 

در این مقاله میخوایم از ارور معروف اپل در آیتونز که خیلی از شماها میدونید صحبت کنیم این ارور که در آخرین مرحله ساخت اپل ایدی در جایی که کد وریفای کردن ایمیل رو میزنید دقیقا برخورد میکنید که همچین چیزی هست For assistance, contact iTunes Support at www.apple.com/support/itunes/ww همانطور که خودتون هم میدونید این ارور خیلی اذیت کننده هستش چون همون اول نمیاد بهتون بگه میزاره دقیقا آخرین مرحله ساخت براتون نمایش میده که همه کارهاش رو انجام دادید و بعد باهاش مواجه میشید، البته که این ارور بسیار قدیمی هست و به تازگی نیست ولی خب چند روزی هست که بیشتر با این ارور مواجه خواهید شد و چندین دلیل براش هست که میخوایم کامل براتون توضیح بدیم.

مشکل ساخت اپل ایدی آیتونز

  • علت مشکل ساخت اپل ایدی

1. ایمیل نامعتبر: اگه از سرویس میل های نا امن که از نظر اپل امنیت ندارن استفاده کنید معمولا دچار این مشکل میشوید و در آخر ارور دریافت میکنید که برای اینکه به این مشکل نخورید حتما باید از سرویس میل های جیمیل یا یاهوو استفاده کنید ولی اگه باز هم به این ارور برخورد کردید پس مشکلتون علت دوم هست.

2. آیپی نا امن: اول اینکه با آیپی ایران نمیشه اپل ایدی ساخت مگه اینکه شانسی بتونید بسازید که اونم بعد از یه مدت به مشکل میخورید دوم اینکه از نرم افزارهای تغییر ایپی رایگان نمیتونید چون اپل متوجه میشه که دارید از تغییر آیپی استفاده میکنید باز هم ممکن هست با همین ارور برخورد کنید اما خب راه چاره چیست؟ تا همین چند ماه پیش باز میشد با نرم افزارهای تغییر ایپی که به صورت پولی با قیمت بالا قرار گرفته بودن به راحتی اکانت اپل آی دی وریفای کرد ولی چند روزی میشه که با اون ها هم به مشکل میخورید چرا که اپل روز به روز سخت گیر میشه و به تازگی به همچین تغییر آیپی هایی که تعداد کاربر کمی دارن باز هم متوجه میشه و نمیزاره اکانت وریفای بشه و به مرحله آخر برسه.

  • راه حل مشکل ساخت اپل آیدی

راه حل که اول باید از ایمیل معتبر استفاده کنید و در آخر با محدودیت های جدید اپل و سخت گیرتر شدن حتما باید از سرورهای اختصاصی که در خارج از کشور هست و کاملا امن باشن اقدام به ساخت اپل ایدی کنید که این مورد هم بسیار هزینه بر هست پس بهتون پیشنهاد میکنم که بجا این همه هزینه و دردسر از اپل ایدی های آماده یا ایمیل شخصی سایت اپل آیدی تاپ با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید و به راحتی استفاده کنید، برای خرید اپل آی دی هم میتونید از طریق همین لینک وارد صفحه اصلی اپل آیدی تاپ بشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*