بسته شدن فروش عمده اپل ایدی

بسته شدن فروش عمده اپل ایدی

بسته شدن فروش عمده اپل ایدی

دلیل اصلی بسته شدن فروش عمده اپل ایدی برای همکاران چیست؟ چرا هیچ سایت و فروشنده ای فعلا قادر به فروش عمده و تعداد با قیمت همکاری نیست؟ با اپل آیدی تاپ همراه باشید.

 

عزیزان که به صورت عمده از اپل آیدی تاپ یا فروشگاه دگ ای به قیمت همکار تهیه میکردید همانطور که میدونید نزدیک به 1 ماهی هست دگ هیچ فروشنده ای به صورت عمده و با قیمت همکار دگ اپل ایدی برای فروش ندارن و فقط به صورت تکی تو سایت برای فروش قرار میگیره علت اصلی چیست؟ چون خیلی از شما عزیزان در این مورد سوال میکنید و خیلی ها هم فکر میکنن افزایش ناگهانی قیمت اپل ایدی افزایش قیمت دلار و … هست ولی خیر دلیل اصلی این هست که اپل محدودیت های جدید اعمال کرده و دگ نمیشه به راحتی و مثل قبل اپل ایدی ساخت و حتما باید از آیپی های معتبر خارجی استفاده کرد که بسیار هزینه بر هست و وقت خیلی زیادی هم برای ساخت اپل ایدی صرف میشه به طوریکه دگ هم نمیشه به تعداد بالا اکانت ساخت و هم هزینه ها برای ساخت بالاتر رفته از این رو قیمت اپل ایدی تمام فروشنده ها هم به طور ناگهانی بالا رفته و هم دگ فروش عمده نداریم و دقیقا هم معلوم نیست که باز میشه به تعداد بالا اکانت به قیمت همکار زد یا خیر بهتره که برای این مورد بعد از تعطیلات عید به پشتیبانی اپل آیدی تاپ در تلگرام پیام بدید و اونموقع نتیجه رو براتون ارسال میکنیم که اگه میشه با چه قیمتی هست.

  • دلیل بالا رفتن قیمت اپل ایدی چیست؟

اول اینکه هزینه تهیه سرورها برای ساخت اپل ایدی بسیار سنگین هست و دلیل بعدی سخت تر میشه اپل ایدی ساخت اگه خودتون قبلا حتی به تعداد پایین هم میساختید حالا اگه امتحان کنید همون تعداد کم هم نمیتونید چرا که با سیستم جدید اپل آیپی های فیک و تحریم شده متوجه میشه و اجازه ساخت بهتون نمیده پس اگه قیمت اپل ایدی بالا رفته دلیلش همین 2 مورد که گفتیم بوده و باز هم بشه مثل قدیم تعداد زیاد ساخت حتما قیمت ها هم کاهش پیدا میکنه، اگه هم میبینید عزیزان با قیمت بسیار پایین میفروشن 100% رو یاهوو یا جیمیل نیستن و حتما اکانت هاشون بعدها دچار مشکل خواهد شد چون از دامنه های نامعتبر برای ساخت اپل ایدی استفاده کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*