راه اندازی اپل ایدی در آیفون

راه اندازی اپل ایدی در آیفون

راه اندازی اپل ایدی در آیفون

در این مطلب کامل در مورد راه اندازی اپل ایدی در آیفون بعد از خرید و … آموزش داده خواهد شد که چگونه میتونید از اکانت که تهیه کردید در آیفون خود استفاده کنید پس همراه اپل آیدی تاپ باشید.

 

عزیزان اول توجه کنید که میخواید از اکانت خودتون دقیقا چه استفاده ای داشته باشید اگه هدف از اکانتتون فقط برای دانلود اپلیکیشن هست میتونید خیلی ساده از داخل اپ استور وارد اپل ایدی بشید که آموزشش پایین تر هست و اگه میخواید از تمام سرویس های آیفون خودتون استفاده کنید و به طور کل از سرویس آیکلود و اپ استور و تمامی سرویس های دگ استفاده داشته باشید باید اکانت اپل ایدی که تهیه کردید رو وارد آیکلود گوشی آیفون کنید که این هم به صورت کامل آموزش داده خواهد شد پس خیلی ساده با 2 تا آموزش پایین میتونید اکانتتون رو وارد گوشیتون کنید.

راه اندازی اپل ایدی در آیفون

آیکلود چیست؟ سرویس آیکلود به طور کل استفاده های زیادی داره که یک فضای ابری هست برای ذخیره یک سری از اطلاعات شما مثل تصاویر و ویدیوها یا مخاطبین که کاملا محرمانه هست و از مزایایی که داره شما وقتی گوشی جدید میگیرید میتونید خیلی راحت با متصل شدن به سرویس آیکلود در گوشی جدید تمام اطلاعات رو بازگردانی کنید بدون اینکه کار خاص انجام بدید پس این سرویس کارایی خیلی زیادی داره و اگه میخواید وارد بشید نیاز به اپل ایدی دارید و بعد هم از آموزش پایین استفاده کنید تا به سادگی بتونید وارد این سرویس بشید.

  • استفاده از آیکلود و اپ استور
  1. وارد تنظیمات (Settings) گوشی بشید
  2. اون بالا رو گزینه Sighn in to your iPhone بزنید
  3. حالا ایمیل و پسورد اپل ایدی که تهیه کردید وارد کنید
  4. اگه سوالات امنیتی خواست وارد کنید اگه نه که نیاز نیست
  5. مرحله بعد رو گزینه Other Options و بعد Dont Upgrade بزنید
  6. تموم، به همین راحتی اکانت وارد آیکلود و اپ استور شد.

راه اندازی اپل ایدی در آیفون

اپ استور چیست؟ شما بخواید هر برنامه یا بازی داخل گوشی آیفون خودتون نصب کنید باید از برنامه اپ استور استفاده کنید که در گوشی شما به صورت پیشفرض نصب هست و فقط باید وارد بشید و همون اول از شما برای نصب اپلیکیشن مورد نظر اپل ایدی لازم هست که باید حتما وارد اپل ایدی خودتون شده باشید تا بتونید اقدام به نصب اپلیکیشن کنید و اگه هم میخواید فقط از اکانت خودتون برای دانلود و نصب از اپ استور استفاده کنید پس حتما این آموزش رو ببینید تا بتونید بدون اینکه وارد سرویس آیکلود بشید فقط از سرویس اپ استور استفاده کنید.

  • ورود به اپل ایدی فقط در اپ استور
  1. وارد تنظیمات (Settings) گوشی بشید
  2. گزینه iTunes & App Store را انتخاب کنید
  3. حالا کافیه ایمیل و پسورد اپل ایدی وارد کنید
  4. رو Sighn in بزنید تا اکانت وارد اپ استور بشه و تمام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*