ایمیل نجات یا Rescue چیست؟

ایمیل نجات یا Rescue چیست؟

ایمیل نجات یا Rescue چیست؟

توضیح مختصری در مورد اینکه ایمیل نجات یا Rescue چیست؟ و چجوری میشه روی اکانت تنظیم کرد براتون آماده کردیم اگه میخواید بیشتر اطلاعات در مورد ریسکیو داشته باشید همراه اپل آیدی تاپ باشید.

 

زمانی که میخواید اکانت اپل ایدی بسازید یک آدرس ایمیل ازتون گرفته میشه که اون ایمیل میشه ایمیل اکانت شما یا همون بهتره بگم نام کاربریتون و برای ورود باید از این ادرس استفاده کنید و اگه نیاز به بازیابی پسورد هم داشته باشید از همین ایمیل استفاده میشه اما اگه ایمیل نجات روی اکانت تنظیم کنید دگ برای بازیابی نمیتونید از ایمیل اصلی که موقع ساخت داده بودید استفاده کنید چرا که برای بازیابی باید از ایمیل نجات که بعدا براش تعریف کردید استفاده کنید، حالا چرا باید ایمیل نجات روی اکانت ست کنیم؟ برای امنیت بیشتر و اینکه اگه میخواید ایمیل اصلی اکانت از ایمیل بازیابی جدا باشه میتونید اینکارو کنید چون دلیل اصلی اینکه این قابلیت رو آوردن همینه که امنیت اکانتتون بیشتر باشه و دسترسی برای بازیابی بهش سخت تر بشه.

ایمیل نجات یا Rescue چیست؟

  • آموزش تنظیم ایمیل نجات
  1. ابتدا وارد لینک appleid.apple.com بشید
  2. ایمیل و پسورد و سوالات امنیتی وارد کنید
  3. طبق تصویر بالا رو Rescue Email کلیک کنید
  4. بعد روی گزینه Add Email کلیک کنید
  5. ایمیل وارد کنید و در آخر روی گزینه Continiue بزنید
  6. تمام، ایمیل نجات روی اکانتتون اضافه شد.

به همین سادگی میتونید ایمیل نجات روی اکانت بزارید و اگه میخواید بازیابی اطلاعاتتون با ایمیل دگ ای باشه میتونید از این قابلیت استفاده کنید و ایمیل که میدید حتما یادتون باشه و بهش دسترسی داشته باشید که بعدا مشکل در روند بازیابی اطلاعات اکانت اپل آیدی نداشته باشید و مورد بعدی اینکه برای اینکه بدون نیاز به شماره وارد سایت اپل بشید بعد از زدن سوالات امنیتی گزینه ای که دریافت میکنید اولی روی Other Options و بعد روی گزینه Dont Upgrade بزنید تا بدون نیاز به شماره وارد بشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*