خرید اپل آیدی آمریکا ارزان

خرید اپل آیدی آمریکا ارزان

قصد خرید اپل آیدی آمریکا ارزان را دارید؟ میتوانید با هزینه پایین اکانت اپل آیدی وریفای شده آمریکا را در دستگاه اپل خود داشته باشید پس تا انتهای مطلب همراه اپل آیدی تاپ باشید.

بهترین کشور برای ما ایرانی ها که توسط اپل تحریم شده ایم نمیتوانیم کشور ایران را انتخواب کنیم پس برای اینکه بتوانیم از تمام سرویس های اپل استفاده کنیم کشور آمریکا است، همچنین برای خرید گیفت کارت آمریکا میتوانید با قیمت مناسب تر تهیه کنید پس اگر قصد خرید اپل آیدی را دارید ما به شما اکانت آمریکا را توصیه میکنیم.

 

خرید اپل آیدی آمریکا ارزان

خرید اپل آیدی آمریکا

اگر مطلب قبلی اپل آیدی تاپ را ندیده اید حتما مشاهده کنید تا بیشتر راجب خرید اپل آیدی آمریکا بدانید.

خلاصه ای از مطلب اپل آیدی امریکا که لینکش را قرار دادیم را توضیح میدهم، اگر قصد خرید اپل آیدی دارید و نمیدانید چه کشوری را انتخواب کنید این مطلب برای همین ایجاد شده است که بدون اینکه هزینه اضافی کنید میتوانید اکانت اپل آیدی را روی دستگاه خود تنظیم کنید.

خرید اپل ایدی به سه صورت در سایت قرار گرفته که هر 3 را شرح میدهیم:

  • خرید اپل آیدی آماده (تغییر ایمیل بعد از خرید)
  • خرید اپل آیدی شخصی (بدون نیاز به تغییر)
  • خرید اپل آیدی کشورهای مختلف (بدون نیاز به تغییر)

خرید اپل آیدی آمریکا ارزان

آموزش وارد کردن اپل آیدی

ما به شما 0 تا 100 اینکه چکونه اپل آیدی را در گوشی خود وارد کنید آموزش داده ایم و در صورت مشکل میتوانید به پشتیبانی سایت اپل آیدی تاپ پیام دهید، محصولات سایت را مشاهده کنید و بسته مورد نیاز خود را تهیه کنید، بعد از تهیه ایمیل و پسورد اپل آیدی را مشاهده خواهید کرد البته گفتنی است که بعد از خرید اپل آیدی آماده بلافاصله مشاهده خواهید کرد در صورت خرید محصولات دیگر باید 30 دقیقه صبر کنید تا محصول به ایمیل شما ارسال شود.

 

خرید apple id

در صورت خرید apple id از سایت اپل آیدی تاپ ما این تضمین را میدهیم که پشتیبانی بعد از خرید را میدهیم و در صورت مشکل حتما آن را برطرف میکنیم و در صورت نیاز اپل آیدی شما تعویض میشود پس نگران بعد از خرید خود نباشید چرا که اپل آیدی تاپ همیشه پشتیبانی را بر عهده دارد.

سایت اپل آیدی تاپ بزرگترین سایت برای خرید apple id دایمی و قیمت کم، بدون مشکل و با پشتیبانی 24 ساعته در خدمت شما عزیزان می باشد و از درگاه معتبر زرین پال استفاده میکنیم و امنیت را برای خرید به فراهم آورده ایم، هر مشکلی بعد از خرید داشتید یا سوالی قبل و بعد خرید میتوانید به تلگرام و واتساپ اپل آیدی تاپ که در انتهای صفحه است تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*