اپل آیدی

اپل آیدی

اپل آیدی

چطور میشه اپل آیدی وریفای شده را با اعتماد کامل و قیمت پایین خرید؟ سایت بزرگ اپل آیدی تاپ در این مطلب محصولات را به صورت بسیار ساده شرح میده تا بهترین را با اعتماد انتخاب کنید.

شاید براتون پیش سوال پیش اومده باشه که چرا نیاز اجباری به اپل ایدی داریم، خب باید بگم که این از سیاست های شرکت اپل است و نمیشه کاری کرد و باید با خرید دستگاه های اپل از اکانت های اپل ایدی استفاده کنیم و کافیه یک بار از اپل آیدی تاپ بخریم و تا آخر عمرمون از همون اپل ایدی استفاده کنیم، با اپل ایدی میتوانید از سرویس های اپل استفاده کنید مانند اپ استور یا آیتیونز که نیاز به اپل ایدی برای ورود دارید، حالا در ادامه مطلب بیشتر در این مورد بحث خواهیم کرد.

 

چند دلیل برای اینکه اپل ایدی تاپ را متمایز میکند:

  1. قیمت پایین
  2. وریفای شده آمریکا
  3. درگاه امن برای پرداخت
  4. تحویل فوری
  5. پشتیبانی 24 ساعته

 

اپل آیدی

خرید اپل آی دی

با خرید اپل آی دی از سایت اپل ایدی تاپ نگران هرچ موردی نباشید چرا که در صورت هر مشکلی میتوانید به پشتیبانی پیام بدهید و جواب خود را بگیرید و در صورت هرگونه مشکل برای اکانت تعویض میشود، اپل آی دی ها همه معتبر هستند و تنها کسی که از اپل ایدی خریداری شده استفاده میکند خود شما هستید و در صورت که بخواهید رمز اکانت هم را تغییر دهید میتوانید طبق آموزش ها پیش برید.

سوالات متداول از اپل آیدی تاپ:

آیا اپل ایدی ها تاریخ دارند؟ خیر، مدت زمان ندارند و نامحدود هستند

رمز و ایمیل اکانت پیشفرض هست؟ در صورت خرید اپل ایدی آماده ایمیل پیشفرض است

  • اپل آیدی تاپ چند نوع محصول دارد؟
  1. اپل ایدی آماده
  2. اپل ایدی با ایمیل شخصی
  3. اپل ایدی کشورهای مختلف
  4. اپل ایدی با شارژ دلاری

اپل آیدی

خرید اپل آیدی کانادا

برخی از کاربران که نیاز به سرویس های اپل در کانادا دارند یا به کانادا مهاجرت کرده اند میتوانند از خرید اپل آیدی کانادا استفاده کنند که برای این افراد بسیار بهتر است تا از اپل ایدی همان کشور استفاده کنند، ابتدا باید در صفحه اصلی سایت روی خرید اپل ایدی کشورهای مختلف ثبت سفارش بزنید و سپس اقدام به خرید کنید تا با همان کشور برای شما اکانت ساخته شود.

اما از آنجا که ایران تحریم است و نمیتوان کشور را روی ایران تنظیم کرد مناسب ترین کشور برای ایرانیان چیست؟ اپل آیدی آمریکا، زیرا هم به همه سرویس های اپل دسترسی دارید و هم خرید گیفت کارت بسیار راحت تر است و میتوانید بدون محدودیت از سرویس های اپل استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*