kharide apple id

kharide apple id

kharide apple id

دوستان که برای تمام شدن محدودیت هایی که در اپل خود دارند میخواهند اپل آی دی تهیه کنند میتوانید با kharide apple id از اپل آیدی تاپ محدودیت دانلود از اپ استور و … را کنار بگذارید.

kharide apple id

خرید apple آیدی

دلیل اینکه باید اپل آیدی بخرید بر میگرده به سیاست های اپل که محدودیت هایی گذاشته تا شما اکانت اپل آیدی بسازید و با وارد شدن به اپل آی دی بتوانید محدودیت ها را بردارید، حالا این محدودیت های چیست؟ یک نمونه اینکه نمیتوانید از اپ استور دانلود کنید و در واقع هیچ نرم افزار و بازی نمیتوانید داشته باشید اینجاست که باید اپل آیدی داشته باشید تا بتوانید دانلود کنید و محدودیت ها را کنار بگذارید، اما چرا باید اپل آیدی بخریم؟ زیرا اپل در ایرانی تحریم است و ساخت اپل آی دی بسیار دشوار است از این رو سایت اپل آیدی تاپ را برای همین کار قرار دادیم تا کسانی که نیاز به اپل آیدی دارند بتوانند به راحتی با خرید apple آیدی خود را بی نیاز کنند و نیازی به دشواری ساخت و … نیست.

5 دلیل برای خرید از اپل آیدی تاپ:

  1. قیمت پایین اپل آیدی
  2. بدون نیاز به شماره
  3. تحویل اپل آیدی به صورت فوری
  4. قیمت پایین عمده برای فروشندگان
  5. پشتیبانی 24 ساعته اپل آیدی تاپ

 

kharide apple id

خرید اپل آی دی آمریکا

چرا آمریکا بهترین کشور برای تنظیم شدن روی اپل آیدی است؟ از آنجا که تحریم هستیم و نمیتوان ایران را روی اپل آی دی تنظیم کرد بهترین کشور آمریکا است چرا که به تمام سرویس های اپل اختیار خواهید داشت و زبان هم انگلیسی هست و به راحتی هر چه محدودیت وجود داشته را با خرید اپل آی دی آمریکا از بین میرود و میتوانید به راحتی از برنامه هایی همچون اپ استور و آیتیونز استفاده کنید وکلی نرم افزار و بازی دانلود کنید.

اپل آیدی هایی که به صورت پیشفرض در اپل آیدی تاپ موجود هستند مانند اپل آیدی آماده به صورت پیشفرض روی آمریکا تنظیم شده و محصولات دیگر همچون اپل آیدی با ایمیل شخصی که در سایت قرار دادیم با ایمیل خودتان ساخته میشود و کشور هم روی آمریکا قرار میدهیم اما اگر به هر دلیلی نمیخواهید کشور را روی آمریکا تنظیم کنیم و … میتوانید از محصول خرید اپل آیدی کشورهای مختلف استفاده کنید که میتوانید در حین خرید بزنید که اپل آی دی روی چه کشوری تنظیم شود تا با همان کشور برایتان اکانت ساخته شود.

 

kharide apple id

در صورتی هم که هر گونه مشکلی داشتید چه در حین خرید اپل آیدی چه در حین تنظیم کردن اپل آیدی و هر مشکل دیگر میتوانید به پشتیبانی اپل آیدی تاپ پیام دهید تا در سریعترین زمان ممکن شما را راهنمایی کنیم و مشکلتان برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*