خرید اپل آیدی از گوگل

خرید اپل آیدی از گوگل

خرید اپل آیدی از گوگل

در گوگل اپل آیدی تاپ را سرچ بزنید و وارد بزرگترین سایت خرید اپل آیدی شوید، پایینترین قیمت برای خرید اپل آیدی از گوگل که اپل آیدی وریفای شده آمریکا را ارزان تحویل شما عزیزان میدهیم.

خرید اپل آیدی از گوگل

خرید اپل ای دی

ما سعی کردیم که ارزان ترین سایت اپل ایدی باشیم و خرید اپل ای دی را در گوگل سرچ کنید میبینید که سایت اپل آیدی تاپ جزو سایت هایی است که بالا میاد با خرید اپل ایدی میتوانید محدودیت های اپل را کنار بگذارید و هر دانلودی که از اپ استور میخواهید کنید، با تنظیم کردن اپل آیدی تازه میفهمید که اپل چه ویژگی هایی داره و به راحتی میتوانید از اپل خود استفاده کنید.

خرید اپل آیدی از گوگل

خرید اپل آیدی امن

ما تظمین امنیت خرید را به شما میدهیم! اپل آیدی تاپ با درگاه پرداخت امن که برای پرداخت قرار داده زرین پال است و اگر سرچ کنید میبینید که امن ترین و بهترین درگاه برای پرداخت اینترنتی است، پس ما امنیت خرید شما را در خرید اپل آیدی امن تضمین میکنیم و با اعتماد کامل خرید خود را انجام دهید سپس با توجه به آموزش هایی که در سایت قرار دادیم میتوانید به سادگی اپل آیدی را روی اپل خود تنظیم کنید.

چرا همه اپل آیدی ها روی آمریکا ست میشوند؟ به دلیل اینکه ایران در تحریم است و بهترین کشور برای اینکه به تمام سرویس ها دسترسی داشته باشیم اپل آیدی آمریکا است، اما اگر قصد خرید اپل آیدی کشور دیگری را دارید میتوانید از محصول خرید اپل آیدی کشورهای مختلف سفارش خود را دهید تا با همان کشوری که میخواهید برایتان اپل آیدی ساخته شود.

چگونه میتوان اپل آیدی خرید کرد؟

  1. ابتدا وارد سایت خرید اپل آیدی شوید
  2. سپس مانند تصویر زیر روی دکمه مورد نظر کلیک کنید
  3. حالا باید محصولی که میخواهید را کلیک کنید تا وارد صفحه دریافت اطلاعات شوید
  4. بعد از وارد کردن اطلاعات روی دکمه خرید کلیک کنید تا وارد صفحه پرداخت شوید
  5. حالا که تمام شده میبینید که اپل آیدی را همراه رمز عبور خود دریافت کرده اید
  6. با استفاده از آموزش هایی که در سایت قرار دادیم میتوانید اپل آیدی را روی اپل خود تنظیم کنید

به همین راحتی تمام محدودیت های اپل از بین میرود و میتوانید به راحتی و با لذتی بیشتر کار خود را بکنید، اگر مشکلی پیش آمد اصلا نگران نباشید چرا که پشتیبانی 24 ساعته اپل آیدی تاپ آماده است تا مشکل شما عزیزان را در کمترین زمان حل کند.

خرید اپل آیدی اینترنتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*