خرید اپل آیدی تحویل آنی

خرید اپل آیدی تحویل آنی

خرید اپل آیدی تحویل آنی

بعد از سفارش اپل آیدی از اپل آیدی تاپ فوری محصول خود را دریافت خواهید کرد، با ما همراه باشید تا در مورد خرید اپل آیدی تحویل آنی بیشتر بدانید و برای خرید اپل آیدی میتوانید وارد سایت شوید.

 

تحویل آنی یعنی چی؟ یعنی این که شما بعد از پرداخت میتوانید به صورت آنی اپل آیدی خود را دریافت کنید، خرید اپل آیدی به صورت آنلاین در سایت اپل آیدی تاپ در نظر گرفته شده که بعد از پرداخت نیازی نیست صبر کنید درجا دریافت خواهید کرد و برای بسته های دگ غیر از اپل آیدی آماده هم 30 دقیقه زمان خواهد برد تا پشتیبانی بهتون اپل آیدی بده.

اگه مشکلی برام پیش اومد به عنوان مثال اپل آیدی دریافت نکردم یا هرچیز دگ قبل یا بعد خرید اپل آی دی چیکار باید کنیم؟ کافیه به پشتیبانی سایت اپل آیدی تاپ پیام بدهید و به سادگی پشتیبانی مشکل شما را در کمترین زمان حل خواهد کرد اگر هم نیاز به مشاوره یا سوالی راجب اپل آیدی داشته باشید باز ما در خدمتیم.

خرید اپل آیدی تحویل آنی

خرید اپل آیدی آماده

ما محصولی در سایت اپل آیدی تاپ قرار دادیم به اسم اپل آیدی آماده حالا این محصول چه فرقی بقیه محصولات اپل آیدی تاپ داره؟

  1. ارزانتر بودن این محصول که باعث شده تا فروش اپل آیدی آماده بالاتر بره
  2. آماده و بعد از پرداخت این محصول را کاملا آنی دریافت خواهید کرد
  3. کشور پیشفرض که برای این محصول تنظیم شده آمریکا است

این 3 مورد باعث فروش زیاد این محصول شده و برای خرید اپل آیدی آماده هر موقع که خواستید میتوانید سفارش دهید و به صورت فوری اکانت اپل آیدی را دریافت کنید، تمام اکانت ها وریفای شده و کاملا روی کشور آمریکا تنظیم میشود، ایمیل ها هم همه روی دامین وریفای شده و اگر میخواهید روی ایمیل شخصی خود اپل آیدی ساخته شود باید از قسمت محصولات اپل آیدی با ایمیل شخصی را انتخواب کنید.

 

خرید اپل آیدی تحویل آنی

خرید اپل آیدی اینترنتی

به 2 صورت میتوانید اپل آیدی اینترنتی خریداری کنید؟

  1. اینترنتی
  2. کارتی

حالا چه فرقی با هم دارن؟ کارتی که از اسمش معلومه روی کارت نام و رمز عبور اکانت اپل آیدی را چاپ میکنن و شما کارت دریافت میکنید اما در حالت اینترنتی شما اپل آیدی را آنلاین خریداری کرده اید نام کاربری و رمز عبور را از طریق سایت به صورت آنلاین دریافت خواهید کرد و بدون هیچ مشکلی میتوانید وارد اپل خود کنید تا محدودیت ها را کنار بگذارید، اگر میخواهید بیشتر در مورد مطلب خرید اپل آیدی اینترنتی بدانید میتوانید وارد همین لینک بشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*