خرید اپل آی دی بدون مالیات

خرید اپل آی دی بدون مالیات

خرید اپل آی دی بدون مالیات

در صورتی که اپل آی دی را از فروشگاه ها تهیه کنید مالیات زیادی برای اجاره و … از شما خواهند گرفت اما با خرید اپل آی دی بدون مالیات از اپل آیدی تاپ نیازی به هزینه اضافی نیست و میتوانید با امنیت اپل آیدی تهیه کنید.

 

خرید اپل آی دی بدون مالیات

برای دریافت اپل آی دی چه کاری نیازه تا انجام دهیم؟ 3 راه برای دریافت اپل آیدی وجود دارد.

  1. خودتان اپل آیدی بسازید: این کار بسیار سخت است و با قانون های جدید اپل شما نیاز به یک شماره و آدرس واقعی در خارج از کشور نیاز دارید.
  2. خرید اپل آیدی از اپل آیدی تاپ: در این صورت ما اپل آیدی را به صورت آماده برای شما بعد از پرداخت ارسال خواهیم کرد و نیازی به هیچ مالیات و … ندارید اکانت های همه وریفای شده آمریکا هستند و میتوانید محصولات ما را در سایت خرید اپل آیدی مشاهده کنید.
  3. خرید اپل ایدی از فروشگاه: در این صورت مالیات سنگین از شما برای خرید اپل آی دی گرفته میشه و بسیار هزینه سنگین ترین خواهید پرداخت پس بهترین روش برای دریافت اپل آیدی همان سفارش اینترنتی از اپل آیدی تاپ است که میتوانید خودتان مقایسه کنید.

خرید اپل آی دی بدون مالیات

خرید اپل آیدی ارزان

از همیشه و همه جا ارزان تر خرید کنید! سایت اپل آیدی تاپ امن ترین و ارزان ترین سایت خرید اپل آیدی چه به صورت تکی چه به صورت عمده کاملا وریفای شده و تنظیم شده روی آمریکا که میتوانید سفارش خود را ثبت کنید پس با خرید اپل آیدی ارزان نیازی ندارید تا مالیات سنگین جهت اجاره مغازه و … پرداخت کنید به راحتی و چند کلیک سفارش مورد نظر را دهید و بعد از چند ثانیه به صورت خودکار اپل آیدی را تحویل بگیرید.

چرا باید اپل آیدی تهیه کنیم؟

سیاست های اپل ما را مجبور به تهیه اپل آیدی میکند زیرا حتما باید اپل ایدی داشته باشید تا بتوانید از سرویس های اپل استفاده کنید برای مثال شما نمیتوانید نرم افزار و بازی دانلود کنید یا نمیتوانید اهنگ دانلود کنید باید حتما اپل ایدی داشته باشید تا بتوانید به تمام سرویس های اپل همچون اپ استور، آیتیونز و … دسترسی داشته باشید.

خرید اپل آی دی بدون مالیات

خرید اپل آی دی آمریکا

آمریکا محبوب ترین کشور برای ساخت اپل آیدی چرا که ما ایرانیان میتوانیم به تمام سرویس های اپل دسترسی داشته باشیم ولی روی کشورهای دگر شاید نتوانیم و مورد بعدی اینکه زبان انگیلیسی مسلط تر هستیم تا کشورهایی همچون چین و ژاپن که نمیتوانیم راحت استفاده کنیم پس در نتیجه ما در اپل آیدی تاپ ریجن را هنگام ساخت اپل ایدی روی آمریکا ست خواهیم کرد تا نهایت استفاده را در کنار راحت بودن استفاده کنید، در صورتی که نیاز دارید تا بیشتر راجب این مطلب بدانید میتوانید از لینک خرید اپل آی دی آمریکا استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*