آموزش لاگین کردن آیکلود در آیفون

آموزش لاگین کردن آیکلود در آیفون

آموزش لاگین کردن آیکلود در آیفون

بسیاری از دوستان بعد از خرید اپل آی دی برای وارد شدن به سرویس آیکلود مشکل دارند در این مطلب از اپل آیدی تاپ آموزش لاگین کردن آیکلود در آیفون بدون شماره را توضیح خواهیم داد.

 

بسیاری از دوستان بعد از خرید اپل آی دی برای وارد شدن به آیکلود مشکل دارند و میگن که برای لاگین کردن نیاز به شماره هست که شماره ایران هم نمیتوانید وارد کنید چرا که تحریم هستیم و اگر وارد کنید با پیغام این کشور را پوشش نمیدهیم مواجه خواهید شد پس راه حل چیه؟ تا انتهای مطلب همراه اپل آیدی تاپ باشید.

چه چیزی در این مطلب آموزش میدهیم؟

  1. وارد شدن از طریق سایت به آیکلود
  2. وارد شدن از گوشی آیفون به آیکلود

 

آموزش لاگین کردن آیکلود در آیفون

  • آموزش قدم به قدم وارد شدن به آیکلود
  1. وارد Settings آیفون خود شوید
  2. روی گزینه Sighn in to your iphone کلیک کنید
  3. اپل آیدی و رمزعبور خود را در این قسمت وارد کنید

و حالا به قسمت اصلی میرسیم که چجوری بدون شماره وارد بشیم؟ بعد از اینکه اطلاعات اپل آیدی رو وارد کردید و قسمت سوالات امنیتی رو رد کردید حالا 2 تا گزینه وجود داره اولی روی Other Option و گزینه بعدی هم Dont Upgrade کیک کنید تا بتوانید بدون نیاز به شماره وارد اکانت آیکلود شده و از مزایای این سرویس بهره مند بشید حالا اگه میخواید از طریق سایت به اطلاعات آیکلود خودتون دسترسی داشته باشید کافیه تا به سایت رسمی خود آیکلود اپل به نشانی www.icloud.com مراجعه کنید.

آموزش لاگین کردن آیکلود در آیفون

خرید اپل آیدی کشورهای مختلف

اگر نیاز به اپل آیدی جز کشور آمریکا دارید و میخواهید به هر دلیلی روی کشور دیگری اپل آیدی داشته باشید میتوانید سفارش خود را در سایت اپل آیدی تاپ با خرید اپل آیدی کشورهای مختلف ثبت کنید و به راحتی اپل ایدی با کشور انتخاب شده خود را تحویل بگیرید، تمام اطلاعات و آدرس ها قانونی و بدون مشکل خواهند بود قیمت ها هم بسیار پایین گذاشتیم و تحویل اکانت هم 15 دقیقه ای است که میتوانید بعد از تحویل کشور که تنظیم شده مشاهده کنید همچنین با تهیه کردن این محصول میتوانید ایمیل خودتون رو روی اکانت فعال کنید.

آموزش لاگین کردن آیکلود در آیفون

خرید اپل ایدی آمریکا

چرا ما آمریکا را بهترین کشور برای اکانت های اپل ایدی میدونیم و بهتره که ایرانی ها از آمریکا برای اکانت های خود استفاده کنند؟ به این دلیل که به تمام سرویس ها دسترسی خواهید داشت (با زبان انگلیسی) و اینکه اگه نیاز به شارژ دلاری داشته باشید میتوانید به راحتی گیفت کارت آمریکا تهیه کنید و به صورت آنی اکانت خود را به هر مقدار که میخواهید شارژ کنید پس با تمام این موارد میشه گفت برای ما که نمیتوانیم کشور ایران را در انتخاب کنیم پس خرید اپل ایدی آمریکا گزینه بهتری برای اکانت اپل ایدی شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*