تاریخ معرفی آیفون se3 مشخص شد

تاریخ معرفی آیفون se3 مشخص شد

تاریخ معرفی آیفون se3 مشخص شد

تاریخ معرفی آیفون se3 مشخص شد، با اپل آیدی تاپ همراه باشید با مشخصات و تاریخ معرفی آیفون se3 که قراره 17 اسفند ماه با چند مخصول دگ معرفی بشه که شامل آی مک جدید و آیپد ایر5 میشه.

 

شاید خیلی از شما اسم se هم نشنیده باشید! آیفون های سری se برای قشر متوسط هست که با امکانات کمتر و ضعیف تر از پرچمدارها ضاهر میشه ولی خب قیمت خیلی پایین تری هم داره و کسانی که میخوان گوشی اپل داشته باشن با قیمت کمتر میتونن سری se رو تهیه کنند پس با این حال باید منتظر موند تا کامل معرفی بشه و ببینیم چی از آب در میاد.

همچنین در کنفرانس خبری اپل در تاریخ 17 اسفند ماه چند محصول دگ قراره معرفی بشه که شامل آیپد ایر5 و آی مک جدید رونمایی میشه، پس باید تا اینجا کار منتظر موند ببینیم آیفون se3 چقدر میتونه بازار متوسط رو بگیره و آیا میتونه رقیب خوبی برای سری های متوسط سامسونگ و دگر برندها باشه؟

تاریخ معرفی آیفون se3 مشخص شد

مشخصات آیفون SE 3

اول بهتون بگم که تمام مشخصات و … در مورد SE3 شایعه است و نباید زیاد توجه کرد اما در یک مجله ژاپنی نوشته شده که این سری هم مانند SE 2022 قراره یک شکل باشه و از لحاظ ضاهری فرق آنچنان نکرده اما از 5G قراره که پشتیبانی کنه و از چیپست آیفون سری 11 بهره مند خواهد شد و اما شایعه های دگ ای هم هست مثلا آیفون SE3 همون آیفون سری 11 هست که آپدیت شده و قراره یه گوشی خیلی قوی تر ولی تو ضاهر آیفون 8 نقش پیدا کنه! حالا دگ مهم نیست که شایعه ها چی بوده فقط باید منتظر موند که تا چند روز دگ قراره کامل رونمایی بشه و میتونیم ببینیم آیا این سری ارزش خرید رو داره یا نه؟! و اما اگه میخواید بیشتر راجب این مشخصات که شایعه شده بدونید وارد لینک مشخصات و تاریخ عرضه آیفون SE 3 بشید.

تاریخ معرفی آیفون se3 مشخص شد

خرید اپل آی دی

اگه میخواید از سایت معتبر و کاملا قانونی اکانت اپل آی دی آمریکا تهیه کنید از سایت اپل آیدی تاپ سفارش خودتون رو ثبت کنید و فوری بعد از پرداخت اکانت رو تحویل میگیرید! به همین سادگی با خرید اپل آی دی از اپل آیدی تاپ صاحب اصلی اکانت اپل ایدی شخصی خودتون باشید.

برای خرید اپل ایدی چکاری انجام بدیم؟

  1. وارد صفحه اصلی اپل آیدی تاپ بشید
  2. سفارش خودتون رو از قسمت محصولات ثبت کنید
  3. حالا یه اپل ایدی وریفای شده و معتبر دارید
  4. اکانت رو وارد گوشی کنید و از سرویس های اپل استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*