خرید اپل آیدی برای اپل

خرید اپل آیدی برای اپل

خرید اپل آیدی برای اپل

بهترین سایت خرید اپل آیدی برای اپل با ارزانترین قیمت و خرید کاملا آنلاین قادر خواهید بود تا از سایت اپل آیدی تاپ با سرعت و امنیت بالا خرید خود را انجام دهید و اکانت اپل آیدی را در دستگاه خود تنظیم کنید.

 

تمامی کسانی که از دستگاه های اپل استفاده میکنند اعم از آیفون – آیپد – مک بوک که حتما میدانید نمیتوانید از سرویس های اپل استفاده کنید برای مثال نمیتوانید از اپ استور دانلود کنید و نمیتوانید وارد اپلیکیشن آیتوینز شوید و … برای همین شما نیاز به یک اکانت اپل آیدی دارید، اکانت اپل آیدی در واقع یک نام کاربری و رمز عبور میباشد که شما بعد از خرید و وارد کردن آن در دستگاه اپل خود میتوانید از تمامی سرویس های اپل استفاده کنید.

حالا میرسیم به اصل مطلب که چگونه باید اکانت اپل آیدی تهیه کنیم؟

شما به دو صورت میتوانید اکانت تهیه کنید:

  1. خرید اپل آیدی آنلاین
  2. خرید اپل آیدی کارتی

تنوع محصولات تو اپل آیدی تاپ زیاده، کدوم و بخریم بهتره؟

به طور کل ما در اپل آیدی تاپ 3 نوع محصول داریم که میخوایم تفاوت محصولات رو بگیم، اولین محصول ما که همون اپل آیدی آماده است رو توضیح میدیم.

خرید اپل آیدی آماده

خرید اپل آیدی آماده که در سایت اپل آیدی تاپ قرار دادیم به این صورت است که شما بعد از خرید بلافاصله اکانت را دریافت میکنید و با ایمیل پیشفرض که تنظیم شده میتوانید وارد اکانت خود شوید، همچنین قیمت اپل آیدی آماده بسیار پایین بوده و کشور هم روی آمریکا تنظیم شده، چرا آمریکا؟ زیرا کشور ما تحریم شده و نمیتوانیم ایران را انتخاب کنیم پس اگر میخواهید از تمام سرویس های اپل استفاده کنید باید کشور روی آمریکا تنظیم شده باشد.

مزایای خرید اپل آیدی آماده:

  1.  دریافت اپل آیدی بعد از خرید به صورت آنی
  2. قیمت پایین نسبت به دیگر محصولات

خرید اپل آیدی برای اپل

خب حالا که به صورت مختصر اپل آیدی آماده را توضیح دادیم میریم سراغ محصول بعدی سایت خرید اپل آیدی که اپل آیدی شخصی نام دارد.

خرید اپل آیدی شخصی

این محصول که معرفی میکنیم محصولی است که شما بعد از خرید 30 دقیقه زمان میبرد که اکانت را دریافت کنید دلیلش هم این است که هنگام خرید اپل آیدی شخصی از شما ایمیل گرفته میشه که با همان ایمیل برای شما اپل آیدی درست میکنیم، در واقع نیازی به تعویض ایمیل خود ندارید و ما تمام کارها را برای شما انجام میدهیم، قیمت اپل آیدی شخصی در سایت اپل آیدی تاپ بسیار پایین تر از فروشگاه های دیگر است، اما خب قیمت بالاتری نسبت به اپل آیدی آماده دارد.

مزایای خرید اپل آیدی شخصی:

  1. قیمت مناسب
  2. بدون نیاز به تغییر ایمیل و کار دیگر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*