خرید اپل آیدی خوب

خرید اپل آیدی خوب

خرید اپل آیدی خوب

همیشه بهترین اپل آیدی وریفای شده با قیمت ارزان بوده که همه دنبال یک خرید اپل آیدی خوب میگردند با این مشخصات که برای خرید اپل آیدی چه به صورت تکی یا عمده در سایت اپل آیدی تاپ اقدام کنید.

 

خرید اپل آیدی خوب

کسانی که میخواهند از دستگاه ها یا اپلیکیشن های اپل استفاده کنند نیاز دارند تا یک اکانت اپل آیدی داشته باشند تا محدودیت هایی که قرار دارد برایشان باز شود.

 

اما چگونه باید اپل آیدی ساخت؟ از آنجا که اپل آیدی ساختش در ایران مسدود است و به گونه ای که از طرف شرکت اپل تحریم شده ایم به همین علت باید حتما اپل آیدی خریداری کنید تا با مشخصات خودتان برایتان اکانت اپل ایدی ساخته شود، اما از آنجایی که اپل آیدی آماده هم در سایت اپل آیدی تاپ موجوده میتوانید این محصول هم خریداری کنید تا آماده و به صورت بعد از پرداخت آنی ارسال شود با ایمیل و پسورد پیشفرض.

 

اما سوال اینحاست که اپل آیدی خوب و بد داره؟ اپل آیدی فقط بر اساس قیمت که در هر سایت قیمت ها مختلف میباشد که ارزانترین مرجع خرید اپل آیدی هم همین اپل آیدی تاپ است که میتوانید قیمت ها را با بقیه سایت ها مقایسه و کنید متوجه میشوید.

 

 

خرید اپل آیدی آماده

اپل آیدی آماده که به صورت پیشفرض ساخته میشود و با ایمیل و پسورد آماده برای شما ارسال میشود به صورت فوری، اما چگونه میتوانیم ایمیل و پسورد پیشفرض خرید اپل آیدی آماده را عوض کنیم؟ خیلی ساده طبق آموزش که در صفحه اصلی سایت اپل آیدی تاپ قرار دادیم میتوانید ایمیل و رمز عبور اکانت خود را عوض کنید.

مزیای خرید اپل آیدی آماده:

  • ارسال آنی اپل آیدی بعد از پرداخت
  • ایمیل و رمز عبور پیشفرض
  • بدون شماره مجازی
  • پشتیبانی 24 ساعته

خرید اپل آیدی خوب

خرید اپل آیدی ارزان

ارزان ترین سایت خرید اپل آیدی برای ایرانیان که میخواهند محدودیت های اپل را با اکانت های اپل آیدی از بین ببرند و آموزش های وارد کردن اپل آیدی هم در آیفون توضیح دادیم تا مشکلی در این باره برایتان پیش نیاد اما اگر کوچک ترین مشکلی هم پیش آمد میتوانیدبا پشتیبانی اپل آیدی تاپ تماس حاصل فرمایید.

اگر میخواهید بیشتر راجب این مطلب مطلع شوید باید ابتدا لینک خرید اپل آیدی ارزان را چک کنید، اما در ابتدا باید سایت اپل آیدی تاپ را باز کنید و محصولات را مشاهده میکنید که در صورتی که قصد خرید هر محصولی دارید میتوانید با درگاه امن که قرار دادیم خیرد خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*