خرید apple id

خرید apple id

خرید apple id

سایت یک برای خرید apple id ارزان و آماده وریفای شده آمریکا برای تمام دستگاه های اپل، دانلود از اپ استور بدون تایم اوت و با سرعت ایده آل در سایت اپل آیدی تاپ.

لیست محصولات اپل آیدی تاپ به شرح زیر است:

  • خرید اپل آیدی آماده
  • خرید اپل آیدی ایمیل شخصی
  • خرید اپل آیدی کشور های دلخواه
  • خرید اپل آیدی با شارژ دلاری

1. به ترتیب هر یک را توضیح میدهیم محصول اول اپل آیدی تاپ که خرید اپل آیدی آماده نام دارد خوبی این اکانت در این است که شما بعد از پرداخت بلافاصله دریافت میکنید و نیازی به صرف وقت زیادی نیست و از دیگر مزایای این اکانت ارزان بودن است اما بعد از خرید حتما باید پسورد، ایمیل و سوالات امنیتی را تغییر دهید.

2. اما محصول بعدی اپل آیدی تاپ که ایمیل شخصی است نیازی به تغییر ایمیل بعد از خرید اپل آیدی نیست و در همان ابتدا با ایمیل خود شما که هنگام خرید وارد کرده اید ثبت میشود و قیمت مناسبی هم دارد اما برای اطلاعات بیشتر در این باره میتوانید خرید اپل آیدی شخصی را مشاهده کنید.

3. هر یک از محصولات که مشاهده میکنید وریفای شده آمریکا هستند اما محصول سوم یعنی خرید اپل آیدی کشور های دلخواه شما میتوانید کشور مورد نظر را انتخواب کنید و ما با همان کشور برای شما اپل آیدی را درست میکنیم.

4. اگر قصد خرید از اپل استور دارید یا نیاز به شارژ برای اپل آیدی دارید میتوانید از محصول چهارم سایت اپل آیدی تاپ استفاده کنید بعد از خرید این محصول شما یک اکانت اپل آیدی دریافت میکنید که 10 دلار نیز شارژ شده است و بعد از خرید نیازی به شارژ کردن ندارد.

 

خرید اپل آیدی ارزان

ارزان تر از همه جا خرید کنید با امنیت و وریفای شده آمریکا! مرجع فروش اکانت های اپل آیدی با قیمت مناسب برای تمامی دستگاه های اپل درگاه امن و خرید های تکی و عمده در سایت بزرگ اپل آیدی، به طوریکه فروشندگان محترم میتوانند اپل آیدی های عمده را ارزانتر از جاهای دیگر خرید کنند و ما قیمت همکار را روی اپل آیدی ها اعمال کرده ایم پس هر تعداد که میخواهید در سایت موجوده، در این باره مطلب نوشته شده است که میتوانید مشاده نموده و اطلاعات بیشتر راجب خرید اپل آیدی ارزان کسب کنید.

 

خرید apple id

آدرس آمریکا برای ساخت اپل آیدی

برای اینکه بتوانید از آدرس آمریکا برایساخت اپل آیدی استفاده کنید یا اینکه نیازی به آدرس جعلی آمریکا داشتید میتوانید به مطلب آدرس آمریکا برای ساخت اپل آیدی رفته و آدرسی که میخواهید را در اکانت اپل ایدی خود وارد کنید، توجه داشته باشید که فقط یک بار از شما اون هم شاید این آدرس خواسته بشه و مشکلی برای اکانت شما پیش نمیاد پس نگران این مورد نباشید و با دقت آدرسی که قرار داده شده را وارد کنید.

 

برای خرید اپل آیدی به صورت تکی و عمده یا مطلع از آموزش های اپل آیدی و مشاهده مطالب دیگر میتوانید به سایت اپل آیدی تاپ مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*