خرید اپل آیدی ساده

خرید اپل آیدی ساده

خرید اپل آیدی ساده

در این مطلب در اپل آیدی تاپ نشان خواهیم داد چند نوع محصول در سایت وجود دارد و چه تفاوتی با هم دیگر دارند، پس اگر میخواهید این مطلب را تا انتها مشاهده کنید خرید اپل آیدی ساده را دنبال کنید.

 

به صورت کل سایت خرید اپل ایدی چند محصول در سایت موجود دارد؟ 8 عدد که 4 محصول اپل آیدی تکی و 4 محصول دیگر هم به صورت عمده به فروش میرسد.

لیست محصولات اپل آیدی تکی:

  1. خرید اپل آیدی آماده
  2. خرید اپل آیدی ایمیل شخصی
  3. خرید اپل آیدی کشورهای مختلف
  4. خرید اپل آیدی شارژ دلاری

خرید اپل آیدی ساده

خرید اپل آیدی آماده

همانطور که از اسم پیداست خرید اپل آیدی آماده به صورت آنی بعد از پرداخت برایتان ارسال خواهد شد و ارزان تر از بقیه اپل آیدی هاست چرا که ایمیل پیشفرض اپل آیدی تاپ ست شده است و نمیتوانید ایمیل خودتان را تنظیم کنید اما از لحاظ کارایی و سرویس هیچ تفاوتی با بقیه محصولات اپل آیدی تاپ ندارد.

به طور خلاصه از مزایای خرید اپل آیدی آماده میتوان اشاره کرد به:

  • ارزان بودن قیمت این محصول
  • تحویل آنی بعد از پرداخت
  • ایمیل پیشفرض و بدون نیاز به شماره
  • پشتیبانی همه ساعته اپل آیدی تاپ

خرید اپل آیدی شخصی

این محصول را بعد از 30 دقیقه تحویل شما خواهیم داد و با ایمیل خود شما برایتان اکانت اپل آیدی ساخته میشود و بعد از خرید اپل آیدی شخصی میتوانید تمام اطلاعات را خودتان تغییر دهید ولی قیمت 5000 تومان بیشتر از اپل آیدی آماده دارد که میتوانید هر زمان خواستید از سایت خرید اپل آیدی سفارش دهید، این محصول را در سایت بسیار کمتر از سایت های دیگر قرار داده ایم و میتوانید خودتان مقایسه کنید، پشتیبانی 24 ساعته این محصول هم به عهده گرفته ایم که هرجا نیاز شد میتوانید به پشتیبانی تلگرام پیام دهید.

به طور خلاصه از مزایای خرید اپل آیدی شخصی میتوان اشاره کرد به:

  • تنظیم ایمیل خودتان روی اپل آیدی
  • تغییر تمامی اطلاعات اپل آیدی
  • بدون نیاز به شماره
  • پشتیبانی همه ساعته اپل آیدی تاپ

خرید اپل آیدی ساده

خرید اپل آیدی کشورهای مختلف

و اما این محصول هم میتوان از اسمش پیدا کرد یعنی اینکه شما هر کشوری که میخواهید میتوانید انتخواب کنید تا با همان کشور برای شما اپل آیدی ساخته شود، در تمام محصولات غیر از این محصول اپل آیدی را به صورت پیشفرض روی کشور آمریکا تنظیم میکنیم تا بتوانید از تمامی سرویس های اپل آیدی بهره مند شوید و محدودیت ها برایتان برداشته شود اما اگر به هر دلیلی خودتان میخواهید روی کشوری دیگر تنظیم شود میتوانید خرید اپل آیدی کشورهای مختلف را تهیه کنید و با کشور انتخواب شده اپل آیدی را تحویل بگیرید.

و اما در مورد خرید اپل آیدی با شارژ دلاری هم کمی توضیح خواهیم داد، این محصول را میتوانید خریداری کنید و 10 دلار شارژ حساب برای شما اعمال میشود تا اگر خواستید محصولی را از اپل استور یا آیتیونز تهیه کنید از این شارژ برای شما کم خواهد شد.

اپل آیدی های عمده که به صورت تعدادی از 10 تا 20 تا 50 تا 100 تا در اپل آیدی تاپ قرار گرفته که با قیمت بسیار پایین برای شما آماده کرده ایم هر موقع خریداری کردید به صورت آنی در یک فایل PDF به شما تحویل خواهیم داد و به راحتی میتوانید در فروشگاه خود به فروش برسانید و نهایت سود را از خرید اپل آی دی بکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*